Träningspass i babygymmet

Elvira och jag tränar. Eller hon tränar och jag filmar. Hon är på fint humör idag när mamma Lena är och klipper sig.

Vad tycker du?

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.