Har spenderat min första vecka i Stockholm nu och kört igång mitt examensarbete (tema förändringsarbete på JM AB). I det stora hela har det gått strålande, exjobbsstarten alltså. Jag och Stockholm klickar inte riktigt än. Iallafall inte jag och Comhem i Stockholm.… Läs mer
Kategori: Humor
Jag har aldrig riktigt förstått mig på dess udda humor. Alltså missförstå mig inte, dem är roliga, men inte på det traditionella (västerländska?) sättet. För er som inte sett Matrix ping-pong, gör det, eller följ länken nedan för ett helt annat smakprov.… Läs mer
